Fortsätter i samma spår.



Jag ringde och fick svar på blodvärdet i går, 138 tror jag det var. Bra iaf.:) Skönt.

Jag känner mig liite piggare också, undra om det bero på att jag har varit hemma och tagit det lugnt, ätit nyttigt eller börjat motionerat. Vilket som, jag fortsätter i den banan.

I går blev det promenader.

20 min med vagnen och 60 min utan. Riktigt skönt att promenara alldeles själv, skönt var det.

Frukost: Två fiber tekakor med smör, mjölk, och te med mjölk och honung.

Lunch: Smootie med banan, hallon, havregryn och linfrön. Vatten.

Mellanmål 1: Två rustik mackor med makrill, kaffe med mjölk.

Mellanmål 2: En fiber tekaka med smör, proviva. Vatten.

Middag: Wok med lövbiff, grönsaker, cocosmjölk och risnudlar.

Mellanmål 3: :) Två glas röd vin och 1,5 bit åretryffel.



God! Jag struntar i om den är onyttigare än vanlig makrill i burk för jag tycker om den.